Obchodní podmínky
1) Lektor
Alžběta Kašparová, Švermovská 72, Brandýsek, 273 41, IČ: 03426050
Lektor poskytuje služby v oblasti individuálního doučování osob, přípravy k přijímacím zkouškám na SŠ i VŠ, přípravy k maturitám, dále přípravy k průběžným a závěrečným testům na VŠ.
2) Uzavření objednávky
- Smluvní vztah mezi lektorem a studentem vzniká na základě objednávky na webových stránkách či dohodou na facebookových stránkách Doučování matematiky s Bětkou.
- Objednávka je nezávazná do okamžiku přijetí formuláře se stavem Přijato, která je studentem odeslána na email (elektronickou formou).
- Potvrzením objednávky portálu dává student najevo, že je srozuměn se svými právy a povinnostmi vyplývajícími z uzavřené objednávky.
- Obratem je klientovi odeslán email s informacemi o zakoupeném kurzu či doučování.
3) Poskytované služby
- Individuální doučování
Individuálním doučováním se rozumí doučování, kdy je lekci přítomen jeden student, který si zvolí svůj termín kurzu a lektor je jim v tento čas k dispozici.
- Pravidelné doučování
Pravidelným doučováním se rozumí kurz, kdy je při lekci přítomno více studentů. Může být i menší skupina.
- Intenzivní doučování
Intenzivním kurzem se zpravidla rozumí kurz, který se koná před konkrétním testem. Jednou vyučovací hodinou kurzu se rozumí 60 minut.
3) Platba
- Platba může být uhrazena připsáním na bankovní účet provozovatele (dále jen účet) nejpozději 2 dny před konáním kurzu nebo hotově.
- Číslo účtu provozovatele je 2100664428/2010, – Fio Banka, variabilní symbol je uveden v pokynech k platbě, které obdrží student na základě objednávky.
- Účastník souhlasí, že prokazatelným upozorněním o nezaplacení platby za doučování s uvedením náhradní lhůty k plnění je též SMS nebo email.
4) Storno podmínky
Podmínky pro stornování objednávky a vyúčtování jsou následující:
- Stornování objednávky do okamžiku odeslání závazné objednávky – neplatí se žádný stornopoplatek
- Stornování doučování/kurzu do 48 hodin před konáním: storno poplatek 0% z ceny doučování/kurzu.
- Stornování doučování/kurzu od 47 hodin do 24 hodin před konáním: storno poplatek 50% z ceny doučování/kurzu.
- Stornování doučování/kurzu méně než 24 hodin před konáním: storno poplatek 100% z ceny doučování/kurzu.
5) Práva studenta
- Student má právo předkládat návrhy, připomínky, žádosti a reklamace provozovateli.
- V případě nespokojenosti studenta s lektorem (kvalita výuky, způsob výuky, případně jiný důvod) má student právo oznámit tuto skutečnost provozovateli.
- V průběhu doučování/výuky má student právo měnit smluvené dny, čas i intenzitu konzultací, činí tak výhradně po domluvě s lektorem.
- Provozovatel se zavazuje poskytovat studentovi své služby dle domluvených podmínek a dodržovat další služby vyplývající z těchto Obchodních podmínek.
6) Ochrana osobních dat
- Provozovatel, prohlašuje, že všechny studentem poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovány pouze pro účely poskytované služby, která se zavazuje nakládat s nimi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. V případě neuzavření smluvního vztahu či bez dalšího souhlasu studenta budou uvedené údaje znehodnoceny.
- Student podáním objednávky prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů uvedených v přihlášce, které poskytl provozovateli, za účelem uzavření smluvního vztahu a pro marketingové účely provozovatele. Tento souhlas uděluje po dobu trvání takovéhoto smluvního vztahu a dále po dobu 3 let od ukončení takovéhoto smluvního vztahu.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 15.1.2020